»Naša naloga je bila, kako 'uglasbiti' oljčno olje, zato je na preprosti steklenički v ospredju grafični element olive v obliki note.«
»On je prva violina, čeprav naziv nima povezave z glasbo. Človeka postaviš na visoko raven, in to sem želel pri tem projektu poudariti, saj sta nosilca dva virtuoza, kuharski in glasbeni.«
»Na ta natečaj ne prihajajo projekti, ki so povprečni. Menim, da je žirijo prepričala enostavna, neposredna in čista ideja, ki praviloma ljudem ostane v spominu – simbolizirano in uglasbeno oljčno olje.«
»Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali, in hkrati prepričali tudi strokovnjake.«
»Vloga oblikovanja bo vse pomembnejša, v Vuhanu so tako s prstanom ugotavljali covid-19.«
»Nagovarja tiste kupce, ki iščejo luksuzno počitniško izkušnjo, več udobja, več prostora.«
»Za imenom Elite 3.0 se skrivajo najlažji in najbolj odzivni smučarskotekaški čevlji na svetu.«
»Pri oblikovanju je velik izziv biti izviren.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju